وانت بار اسلامشهر – نیسان بار اسلامشهر

 نیسان وانت بار اسلام شهر  آماده خدمات رسانی به تمام مناطق اسلامشهر می باشد .باربری  اسلامشهر پاسخگویی بصورت شبانه روزی می باشد نیسان و وانت جزو وسیله های پر استفاده در باربری محسوب می شود

لیست شماره تلفن نیسان وانت بار اسلامشهر

نرخ کرایه وانت و نیسان بار اسلامشهر

هزینه  وانت تا 2 ساعت : 200 تا 250  هزارتومن

هزینه نیسان تا 2 ساعت  : 300 تا 350 هزارتومن

و هزینه کارگری تا دو ساعت : 200 تا 300 هزارتومن

 

وانت نیسان بار ارزان اسلامشهر

سایت پرند بار یک لیستی از بهترین و ارزان ترین باربری وانت بار شبانه روزی اسلامشهر  جمع آوری نموده که شما عزیزان می توانید از تمامی باربری های قیمت بگیرید و آن ها را بایکدیگر مقایسه کنید.

آدرس اتحادیه وانت بار اسلامشهر

 آدرس اتحادیه : اسلامشهر، خیابان شهید نواب صفوی، کوچه بهار یکم

توجه !!!!!توجه!!!!

“اصناف اتحادیه باربری” هر ساله نرخ جدید برای تمامی باربری ها ارسال می کند که تمامی باربری های موظف هستند که قیمتی که به مشتری اعلام می کنند بالا تر از آن نباشد .

اما برخی از باربری های سود جو که اصلا مجوز ندارند  قیمت های بسیار بالا می دهند و درصورتی که با این باربری ها به مشکل بر بخورید به دلیل مجوز نداشتن به هیچ عنوان قابل پیگیری نیستند .

خدمات وانت بار اسلامشهر

وانت بار تهران اسلامشهر
پیک وانت بار اسلامشهر
وانت بار شبانه روزی اسلامشهر
وانت بار ارزان اسلامشهر
شماره تلفن وانت بار اسلامشهر
وانت بار در اسلامشهر
شماره وانت بار اسلامشهر
کرایه وانت بار اسلامشهر

Block "robat" not found

مراحل مختلف بسته بندی صحیح وسایل منزل

برای بسته بندی اصولی و صحیح در هنگام بسته بندی لوازم منزل مراحل زیر را رعایت کنید. رعایت این نکات ریز و جزئی ، تاثیر بسزایی در کار شما خواهند داشت.

 

کارتون ها را درست بسته بندی کنید

از کارتون و جعبه های مناسب و محکم استفاده کنید. دقت کنید برای وسایل خیلی سنگین کارتون مناسب تهیه نمایید ، اگر کارتون مورد نظر خیلی بزرگ باشد در زمان انتقال با مشکل برخورد خواهی کرد. بهتر است در جعبه های بزرگ لوازم سبکتر و در جعبه های محکم و با اندازه متوسط وسایل سنگین و شکستنی را به دقت بسته بندی کنید.

در موقع بسته بندی وسایل پس از گذاشتن آنها در کارتون ها روی هر بسته بنویسید که چه چیزی داخل آن جعبه بسته بندی شده است. همچنین بنویسید آن کارتون مربوط به چه کسی یا کجای خانه است. بهتر است قبل از بسته بندی اثاثیه را قشنگ تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *