باربری کرج به تبریز

هر آنچه که باید درباره باربری کرج به تبریز بدانیم در این مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت .

شرکت پرند بار یکی از بهترین شرکت های باربری موجود در کرج است. این شرکت بدون هیچگونه محدودیتی قادر به ارائه خدمات می باشد. و عملکرد بالای در ارسال بار به سراسر کشور دارد.

شرکت کاگوبار همیشه با ارائه خدمات به بهترین شکل به دنبال رضایت مشتریان خود است. و همین امر باعث جذب بیشتر مشتری شده است .

باربری کرج به تبریز یکی از خدمات شرکت کاگو بار است. در این مقاله برای عزیزانی که در شهر تبریز هستند همه نکات را خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

 

شهر تبریز را بیشتر بشناسیم

از شهر های آذری زبان می توان تبریز را نام برد. در تبریز به گفته سکنه های آنجا و آماری که موجود است، از مراکز آموزشی ، تاریخی و گردشگری بسیاری بهره مند است.

تبریز کلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و مرکز آذربایجان شرقی است. تبریز از نظر قطب اقتصادی، بزرگترین قطب منطقه آذربایجان ایران است.

همچنین این شهر یکی بزگترین شهرهای ایران است که وسعت آن ۵۱/۲۴۴ کیلومترمربع است. جمعیت آن درسال ۱۳۹۵ خورشیدی بیشتر از۳۷۳ ، ۵۹۳ ،۱ می باشد.

تبریز جز شهرهای ایران است که به مدت طولانی و در زمان های مختلف پایتخت بوده. مثلا: در زمان های خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، قراقویونلوها.

قومیت مردمی که در تبریز ساکن هستند، حدود ۹۷% آذری های ایرانی ،حدود ۲% فارسی زبان و بقیه از سایر قومیت ها می باشند.

 

شهر تبریز شهرت های بسیاری دارد که در این بخش بعضی از آن ها را بیان می کنیم

  • شهر بدون گدا
  • دارای بزرگترین مرکز پزشکی در ایران بعد از کرج
  • بزرگترین مرکز پزشکی در سراسر ایران
  • سازنده شکلات های بسیار خوشمزه
  • تبریز سالم ترین شهر در ایران است
  • تولید کننده فرش دستبافت با بالاترین کیفیت
  • ایمن ترین منطقه در دوران جنگ تحمیلی
  • شهر زیر گذرها و رو گذرها
  • قطب خودرو سازی در ایران
  • و…

مسیرهای تردد باربری های کرج به تبریز کدامند؟

در سال هایی که گذشته ارتباط بین تبریز و کرج بسیار بیشتر شده. به همین علت نیاز بیشتری به باربری کرج به تبریز دارد. در این راستا شرکت با کیفیت کاگو بار تصمیم گرفت که بخشی از خدمات خود را به شهر تبریز اختصاص دهد.

کارگران باربری و مشتریان نیاز دارند که از راهای مختلف به شهر دسترسی داشته باشند. تا زمانی که اتفاقات نظیر برف شدید ، ریزش کوه و… بیفتد و راه مسدود شود راه های جایگزین وجود داشته باشد.

یکی از این مسیر ها که اصلی ترین راه ارتباطی میان کرج و تبریز است، از شهر های کرج ، قزوین و زنجان می توانند عبور کنند. تا به شمال غربی ترین منظقه ایران برسند. در این مسیر فاصله کرج تا تبریز ۵۰۰ کیلو متر است.

معمولا این مسیر اصلی است و بیشتر در زمان باربری مورد استفاده قرار می گیرد.

و یکی دیگر از مسیرها به این صورت است که راننده ابتدا باید از کرج وارد کرج شود و از کرج وارد بویین زهرا شده وبه قزوین برسد. بعد از آن باید از جاده قزوین زنجان عبور کنند تا به تبریز برسند.

مسیر دیگری وجود دارد که این مسیر باید از کرج به مسیر همدان روند و از آنجا به قزوین برسند. و مانند مسیر قبل از جاده قزوین زنجان عبور کرده تا به تبریز برسند.

 

مهمترین خدمات شرکت باربری پرند چیست؟

مشتریان علاقه دارند که در کمترین زمان ممکن بار خود را جا به جا کنند، این غیر قابل انکار است. و‌ همچنین آنها از فرستادن بسته‌های کوچک‌ داخل شهری تا بار‌های وسیع تر بین شهری و‌ حتی بین‌المللی توقع دارند. تا با کمترین زمان بسته خود به مقصد برسد.

در این راستا شرکت کاگو بار در باربری کرج به تبریز این خواسته مشتریان را هم در نظر گرفته است. و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری در این مورد، می کند.

در شرکت پرند بار با صدور بیمه برای بار، این اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود می دهند. چون آنها باید برای حمل بار خود خاطر جمع باشند.

شرکت کاگو بار بسیار قیمت مناسبی دارد و در عین حال از بالا ترین کیقیت برخود دار است. و مشتریان باید در کمال آسایش خیال به شرکت پرندبار کاملا اعتماد کنند.

از دیگر خدمات این شرکت می توان به این مورد اشاره کرد، که در روزهای تعطیل و ساعت پایانی روز افرادی که خواستار باربری از کرج به تبریز هستند آماده ارائه خدمات نیز می باشند.

شرکت کاگو بار خدماتی با کیفیت بالایی را برای مشتریان خواستار باربری دارد. که در این مقاله فقط بخش کوچکی رابرای شما عزیران بیان کردیم .

آرزومندیم با انتشار این مطلب در اخذ تصمیم‌ درست برای باربری از کرج به تبریز مشاور خوبی بوده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *