باربری کرج به ارومیه

همه چیز درباره باربری کرج به ارومیه شرکت پرندبار

اگر به دنبال باربری کرج به ارومیه هستید . ما به شما در این مقاله یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های حمل و نقل به نام شرکت باربری پرندبار را به شما معرفی خواهیم کرد . و تمام خدمات آن را از جمله (حمل ونقل-بسته بندی -چیدمان – محاسبه هزینه خدمات انجام شده و….) برای شما شرح داده می شود .

آشنایی با شهر ارومیه:

در واقع ارومیه یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شهرها در استان اذربایجان غربی به حساب می اید . این شهر در دامنه کوه سیرو در ارتفاع ۱۳۳۲ متری از غرب دریاچه ارومیه قرار دارد . و وسعتی برابر با ۱۰۵۴۸ کیلومتر مربع را داراست . اخرین سرشماری که در این شهر انجام شد در سال ۱۳۹۵ بوده که ۷۳۶ هزار و ۲۲۴ نفر جعیت داشته است.

ارومیه مرکز استان ارومیه می باشد . که موقعیت بهتری نسبت به بقیه شهرهای این استان دارد . بین کوه های اذربایجان غربی و دریاچه ارومیه قرار دارد که دور تا دور ان را کوه هایی به نام جهودها – کوه قیز قلعه – کوه ماه – کوه چهل مر شهیدان و…. قرار گرفته اند . اب و هوای بسیار خوبی دارد . در وضعیت معتدلی از لحاظ اب و هوا به سر می برد . زمستان های سرد و تابستان های گرمی دارد .

 

کلیه ی خدمات ارتباطی باربری کرج به ارومیه

شرکت پرندبار باتوجه به کادر مجرب و رانندگان با تجربه و کارازموده ی خود در باربری کرج به ارومیه، سعی بر انتخاب مسیری دارند که با توجه به ساعت حرکت خود در ساعات غیر اداری و یا ترافیک بالا به مقصد شهر های استان به خصوص ارومیه که معمولا شلوغ است برسند.

خدمات بسته بندی باربری کرج به ارومیه

یکی از اساسی ترین خدمات این شرکت خدمات و نحوه بسته بندی کالا می باشد . به صورت ایمن و اطمینانی بسته بندی و حمل شود که سالم به مقصد برسد . کارگران اعزام شده به محل افرادی هستند ، کار کشته و متبحر که بتوانند علاوه بر استفاده برای وسایل بسته بندی با کیفیت خدمات استاندارد و عالی ارائه دهند .

خدمات حمل و نقل باربری کرج به ارومیه

باتوجه به فاصله زیاد بین دو شهر کرج و ارومیه در هر سرویس می بایست چند راننده با گواهی نامه معتبر حضور داشته باشد . که در صورت لزوم و برای رفع خستگی بدون توقف با هم دیگر جابه جا شوند و مسیر را به سلامت طی کنند . و بار سریع تر به مقصد برسد که مشتری مداری به بهترین شکل صورت بگیرد و مشتری رضایت کامل را داشته باشد.

ماشین نیز از ایمنی بالایی از جمله تنظیم موتور بعد از سرویس و تجهیزات امدادی و اتش نشانی و… برای جابه جایی بار برخوردار باشد. خوشبختانه این شرکت این امر را سرلوحه کار خود قرار داده است .

ترخیص بار:

کارگران فرستاده شده به مقصد موظفند طبق قوانین شرکت بارها را به صورت ایمن و سلامت کامل در محل مورد نظرو قید شده در قرار داد به بهترین شکل و چیدمانی درست قرار داده به طوریکه رضایت مشتری را همراه داشته باشد و کار مشتری به پایان برسد.

محاسبه هزینه خدمات انجام شده

هزینه با توجه به تعرفه های مشخص شده از طرف اتحادیه ی مربوط به صنف باربری برای تمامی شرکت ها مشخص شده است. که حسابداران شرکت موظف هستند که طبق تعرفه های اعلام شده تمامی هزینه های سفارشات را بعد از محاسبه دقیق در اخیار مشتری قرار داده و اعلام کنند.

تاثیر گذارترین عوامل که میتواند با محاسبه هزینه حمل و نقل رابطه داشته باشند کدامند؟

عوامل متعددی می تواند بر محاسبه هزینه ی حمل ونقل تاثیرگذار باشد. از جمله عوامل نوع خودرویی که برای باربری استفاده شده است همچنین میزان سوخت مصرفی خودرو و تعداد کارگران استفاده شده . رانندگان اعزامی و شرایط اب و هوایی _ حجم بار و نوع ان ، نوع بسته بندی و عواملی از این قبیل می باشد می باشد.

بیمه نامه و تعهدات مالی شرکت پرندبار نسبت به حمل بار

شرکت برای اطمینان صد در صدی مشتریان محترم ماشین ها و بار ها را بیمه کرده و برای مشتریان تعهد نامه ای تنظیم خواهند کرد.

ساعات ثبت سفارش و ارسال بار در باربری کرج به ارومیه

در این شرکت ثبت سفارش و ارسال باربرای مشتریان عزیز به صورت بیست و چهار ساعته در هر زمان از شبانه روز امکان پذیر خواهد بود.

موارد ذکر شده تنها خدمات شرکت نمی باشند و دارای خدمات متنوع دیگر نیز می باشد. که مشتریان گرامی در صورت اعتماد و انتخاب شرکت می توانند برای اگاهی بیشتر با شرکت مذکور یا بخش پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کنند. از اینکه با ما همراه بودید کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *